Aktuální nabídka webinářů

(Archiv uskutečněných webinářů)

Fakturace – zjednodušení záloh a další vylepšení

odborný webinář pro uživatele IS Munis

Místo Termín Cena Registrace
On-line 22. 5. 2025, 13.00–15.00 1680 Kč/osobu

Jestliže máte zájem se zúčastnit a už není volná kapacita nebo nevyhovuje termín, napište na registrace@triada.cz. Budeme Vás kontaktovat, pokud se uvolní místo nebo bude vypsán další termín.

Program

Modul Fakturace se rozrostl o nové funkce, které významně usnadní vaši práci! Představíme si možnosti efektivního skupinování faktur pomocí projektů, nová pravidla pro zálohové a zápočtové projekty a ukážeme si, jak jednoduše a správně evidovat zahraniční faktury podle toho, zda jste plátci nebo neplátci DPH. Seznamte se s novinkami, které Vám pomohou lépe organizovat fakturační procesy, šetřit čas a zajistit správnost účetních operací.

Hlavní témata
  • Projekty ve fakturaci – nový nástroj pro skupinování přijatých i vydaných faktur do zálohových, zápočtových a obecných projektů s možností přehledného vyúčtování
  • Elektronické schvalování faktur – novinka!
  • Zálohové projekty – jednoduché přiřazení faktur jednomu subjektu bez nutnosti předchozího zakládání projektu
  • Zápočtové projekty – efektivní započítávání pohledávek a závazků včetně vyrovnání případných rozdílů
  • Evidence zahraničních faktur – správné postupy při přijetí i vystavení zahraniční faktury pro plátce i neplátce DPH v souladu s aktuální daňovou legislativou
  • Tipy pro efektivnější práci – jak využít nové funkce na maximum
  • Prostor pro vaše dotazy a praktické ukázky

Webinář je určen všem uživatelům modulu Fakturace, kteří chtějí využít nové možnosti ke zjednodušení každodenní agendy a správnému zaúčtování zahraničních operací.

Videozáznam semináře bude po zpracování přístupný registrovaným účastníkům po dobu 30 dní.

Předpokládaná délka
90–120 min.

Informace

  • Cena je uvedena včetně DPH.
  • V případě naplnění kapacity si pořadatel vyhrazuje právo zastavit příjem přihlášek.
  • Úhrada předem bankovním převodem, číslo účtu 244882329/0800, variabilní symbol dle akce a termínu konání. Doklad o přijetí platby po úhradě vystaví a zašle Triada, spol. s r. o., U Svobodárny 1110/12, 190 00 Praha 9, IČO 43871020. Účast lze odvolat nejpozději 7 dnů před konáním akce. Při pozdějším stornu nebo neúčasti pořadatel poplatek nevrací!
  • Všeobecné podmínky pro účastníky akcí Triada

Spisová služba – praktické novinky a užitečná vylepšení

odborný webinář pro uživatele IS Munis

Místo Termín Cena Registrace
On-line 29. 5. 2025, 13.00–15.00 1680 Kč/osobu

Jestliže máte zájem se zúčastnit a už není volná kapacita nebo nevyhovuje termín, napište na registrace@triada.cz. Budeme Vás kontaktovat, pokud se uvolní místo nebo bude vypsán další termín.

Program

Modul Spisová služba přináší řadu novinek, které vám zjednoduší práci a zpřehlední zpracování dokumentů! Ukážeme si nové detaily dokumentů a spisů, snadnější práci s koncepty a jejich legislativní ukončení s možností následného odschválení. Seznámíme vás s novým manažerem ztvárnění, který umožňuje hromadné akce i efektivnější přípravu dokumentů pro spisovnu.

Podíváme se také na automatické vazby jmenného rejstříku na ISDS a základní registry, nové možnosti duplikování a spojování dokumentů a praktické tipy, jak nové funkce využít naplno. Připojte se a objevte nástroje, které vám pomohou pracovat rychleji, přehledněji a s jistotou správného postupu!

Hlavní témata
  • Nové přehlednější detaily dokumentu a spisu
  • Legislativní ukončení konceptů a zjednodušení procesu tvorby dokumentů s navazující možností odschválení
  • Nový manažer ztvárnění s hromadnými akcemi
  • Nové vylepšené postupy přípravy ztvárnění pro spisovnu
  • Automatické vazby jmenného rejstříku na ISDS a základní registry
  • Nové procesy pro dokument: různé možnosti duplikování a spojování dokumentů
  • Tipy pro efektivnější práci - jak využít nové funkce na maximum
  • Prostor pro vaše dotazy a praktické ukázky

Webinář je určen všem uživatelům modulu Spisová služba, kteří chtějí využít nové funkce ke zefektivnění práce s dokumenty a zpřehlednění spisové agendy.

Videozáznam semináře bude po zpracování přístupný registrovaným účastníkům po dobu 30 dní.

Předpokládaná délka
90–120 min.

Informace

  • Cena je uvedena včetně DPH.
  • V případě naplnění kapacity si pořadatel vyhrazuje právo zastavit příjem přihlášek.
  • Úhrada předem bankovním převodem, číslo účtu 244882329/0800, variabilní symbol dle akce a termínu konání. Doklad o přijetí platby po úhradě vystaví a zašle Triada, spol. s r. o., U Svobodárny 1110/12, 190 00 Praha 9, IČO 43871020. Účast lze odvolat nejpozději 7 dnů před konáním akce. Při pozdějším stornu nebo neúčasti pořadatel poplatek nevrací!
  • Všeobecné podmínky pro účastníky akcí Triada

Kontakt

  • Triada, spol. s r. o., U Svobodárny 1110/12, 190 00 Praha 9, tel. 284 001 284
  • Triada, spol. s r. o. – pobočka Brno, Cejl 72, 602 00 Brno, tel. 545 210 549
imud2 imweb2 imeo2 imsmis2 imhelp imrr2