Digitalizace papírových dokumentů

Pro některé úřady může být problém vyvěsit papírový dokument na elektronické úřední desce. V tomto případě je nutné provést tzv. digitalizaci dokumentu -- převod papírového dokumentu do elektronické podoby.

Pomocí skeneru

Pokud má úřad k dispozici skener, je to velice jednoduché, protože program Úřední deska přímo spolupracuje se skenerem. Stačí, pokud je skener správně nainstalován v počítači, o vše ostatní se již postará program Úřední deska. Není nutné znát způsob nastavení skenování -- program nabízí takové parametry, aby byl výsledný dokument vhodný pro vyvěšení na elektronické úřední desce.

Pomocí faxu

Některé úřady nemají k dispozici skener. V takovém případě lze použít další zařízení, které umí digitalizovat dokumenty, a tím je fax. Stačí si zaregistrovat službu iMunis FaDiD (Faxová Digitalizace Dokumentů) a je možné převádět dokumenty do elektronické podoby i bez skeneru. Pomocí faxu se dokument odešle na faxové číslo služby a úřad obratem dostane elekronickou poštou digitální podobu dokumentu, kterou umístí na úřední desku iMunis.

Podmínky provozu

  • faxový přístroj pro odeslání dokumentu
  • registrace služby iMunis FaDiD (registrační formulář)
  • e-mailová adresa pro doručení dokumentu

Službu nabízíme za roční poplatek 300 Kč bez DPH, jednotlivé dokumenty nejsou již dále zpoplatňovány.

Copyright © 2017 Triada, spol. s r. o., webmaster@imunis.cz