Aktuální nabídka webinářů

(Archiv uskutečněných webinářů)

Příprava rozpočtu na rok 2025

odborný on-line seminář pro uživatele IS Munis

Místo Termín Cena Registrace
On-line 19. 9. 2024, 13.00–15.00 1680 Kč/osobu

Jestliže máte zájem se zúčastnit a už není volná kapacita nebo nevyhovuje termín, napište na registrace@triada.cz. Budeme Vás kontaktovat, pokud se uvolní místo nebo bude vypsán další termín.

Program

S přípravou návrhu rozpočtu pro rok 2025 můžete začít již nyní! Společně si ukážeme, jak jednoduše připravit návrh rozpočtu pro příští rok s následným exportem do Excelu pro další úpravy.

  • Příprava základního návrhu rozpočtu na rok 2025
  • Varianty návrhu
  • Možnosti exportu a importu do Excelu
  • Tisky

Videozáznam semináře bude po zpracování přístupný registrovaným účastníkům po dobu 30 dní.

Předpokládaná délka
90–120 min.

Informace

  • Cena je uvedena včetně DPH.
  • V případě naplnění kapacity si pořadatel vyhrazuje právo zastavit příjem přihlášek.
  • Úhrada předem bankovním převodem, číslo účtu 244882329/0800, variabilní symbol (VS) dle akce a termínu konání. Na základě platby bude zaslán daňový doklad. Účast lze odvolat nejpozději 7 dnů před konáním akce. Při pozdějším stornu nebo neúčasti pořadatel poplatek nevrací!
  • Všeobecné podmínky pro účastníky akcí Triada

Průvodce elektronickou skartací

odborný on-line seminář pro uživatele IS Munis

Místo Termín Cena Registrace
On-line 3. 10. 2024, 13.00–15.00 1680 Kč/osobu

Jestliže máte zájem se zúčastnit a už není volná kapacita nebo nevyhovuje termín, napište na registrace@triada.cz. Budeme Vás kontaktovat, pokud se uvolní místo nebo bude vypsán další termín.

Program

Určeno pro všechny, kteří začínají s elektronickou skartací a mají ve správě spisovnu i komunikaci s archivářem.

Seznámíme se také s portálem nacr.cz, který slouží pro předkládání skartačního návrhu a výběru dokumentů i spisů k předání do archivu. Nasimulujeme si celé skartační řízení tak, aby se dal proces jednoduše přenést na vaše úřady.

  • Nastavení spisovny a její struktury
  • Přebírání ukládacích jednotek ve spisovně
  • Kontroly prošlých skartačních lhůt dokumentů a spisů
  • Proces skartačního řízení od A do Z
  • Komunikaci s archivářem a práci s portálem nacr.cz
  • Formální skartační řízení pro již vyřazené dokumenty
  • Vrácení dokumentů/spisů ze spisovny

Videozáznam semináře bude po zpracování přístupný registrovaným účastníkům po dobu 30 dní.

Předpokládaná délka
90–120 min.

Informace

  • Cena je uvedena včetně DPH.
  • V případě naplnění kapacity si pořadatel vyhrazuje právo zastavit příjem přihlášek.
  • Úhrada předem bankovním převodem, číslo účtu 244882329/0800, variabilní symbol (VS) dle akce a termínu konání. Na základě platby bude zaslán daňový doklad. Účast lze odvolat nejpozději 7 dnů před konáním akce. Při pozdějším stornu nebo neúčasti pořadatel poplatek nevrací!
  • Všeobecné podmínky pro účastníky akcí Triada

Kontakt

  • Triada, spol. s r. o., U Svobodárny 1110/12, 190 00 Praha 9, tel. 284 001 284
  • Triada, spol. s r. o. – pobočka Brno, Cejl 72, 602 00 Brno, tel. 545 210 549
imud2 imweb2 imeo2 imsmis2 imhelp imrr2