Logo ESZ Registr oznámení

Přeskočit navigační odkazyRegistr oznámení
 
 

Registr oznámení

  • Podle zákona č. 159/2006 Sb., o střetu zájmů, má veřejný funkcionář povinnost podat jednou ročně oznámení o činnostech, oznámení o majetku, oznámení o příjmech, darech a závazcích.
  • Registr vede příslušný evidenční orgán i v elektronické podobě.
  • Každý má právo na základě písemné žádosti bezplatně nahlížet do registru a pořizovat si z něj opisy a výpisy. Do registru je možné nahlížet osobně u evidenčního orgánu nebo v elektronické podobě prostřednictvím veřejné datové sítě.
  • Písemnou žádost lze podat evidenčnímu orgánu (tajemník, kde není zřízena funkce tajemníka, starosta).
  • Písemná žádost musí obsahovat jméno, příjmení, datum narození, trvalý pobyt a adresu pro doručování žadatele a údaj o tom, zda žadatel bude do registru nahlížet osobně nebo v elektronické podobě prostřednictvím veřejné datové sítě. Žádost lze podat
    • osobně u evidenčního orgánu,
    • prostřednictvím provozovatele poštovních služeb, nebo
    • elektronicky do elektronické podatelny evidenčního orgánu.
  • Po ověření žádosti pro umožnění přístupu k registru v elektronické podobě prostřednictvím veřejné datové sítě udělí evidenční orgán žadateli uživatelské jméno a přístupové heslo do registru, které bez zbytečného odkladu doručí prostřednictvím provozovatele poštovních služeb do vlastních rukou žadatele s výjimkou žádosti podané osobně.

Upozornění

  • Sdělit třetí osobě uživatelské jméno a přístupové heslo k nahlížení do registru v elektronické podobě prostřednictvím veřejné datové sítě je zakázáno.